Tails| LOG |2013

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Doe het dan niet zou ik zeggen.... of moet je stof wisseling zo nodig omhoog?
    focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

• Originally posted by Teddek View Post
      Doe het dan niet zou ik zeggen.... of moet je stof wisseling zo nodig omhoog?
      Het kan het carb cyclen effectiever maken en met een betere conditie zou ik ook sneller moeten herstellen tussen sets.

Comment

• Waarom focussen op,droog worden? Plak er wat massa op zou ik zeggen. Gewoon doen als wat je altijd doet.
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Originally posted by Tails View Post
          Het kan het carb cyclen effectiever maken en met een betere conditie zou ik ook sneller moeten herstellen tussen sets.
          heb het ook toegevoegd tijdens mijn cycle, maar omdat ik tegen een plateau aan liep.
          was van korte duur... ik vindt het ook gaan zak aan.
          ik heb daarna mn rust pauzes tussen de sets verkort. dit is intensief, vooral tijdjens een cycle, maar je lichaam past zicht snel aan.

Comment

• Originally posted by Nocerino View Post
            Waarom focussen op,droog worden? Plak er wat massa op zou ik zeggen. Gewoon doen als wat je altijd doet.
            Uiteindelijk heb ik er weinig benul van of ik gain in vet of in spiermassa. Voor mij is droger worden een manier om een goede indicatie te krijgen wat voeding met mij doet. Heb nog nooit een goede cut gedaan en c/a 2/3 maandjes zou geen kwaad kunnen. Kan zelfs spieropbouwend zijn voor een klein deel, zolang ik maar niet toegeef in kracht. Mijn conditie is zoals ik eerder zei echt ruk en cardio/bulken doet 't 'm niet voor mij. Ik doel ook niet op een 6pack maar wil een laag genoeg percentage hebben om een goede bulk te starten ergens midden juni/juli en dan is het weer mooi meegenomen natuurlijk.

Originally posted by Teddek View Post
            heb het ook toegevoegd tijdens mijn cycle, maar omdat ik tegen een plateau aan liep.
            was van korte duur... ik vindt het ook gaan zak aan.
            ik heb daarna mn rust pauzes tussen de sets verkort. dit is intensief, vooral tijdjens een cycle, maar je lichaam past zicht snel aan.
            Ja begrijpelijk, moet wel zeggen dat ik na de cardio wel een lekker gevoel had (behalve m'n kuiten ). Korte rust tussen sets heb ik al toegepast maar uiteindelijk is het nadeel ervan dat zodra je echt hoger gaat in gewichten haalt dat ook een deel van je kracht weg. En mijn schema draait merendeels om kracht dus kan ik dat helaas op dit moment nog niet toepassen.

Comment

• Been there, done that. je moet leren wat kwa voedingen en kracht schema voor jou werkt en daarna zal je progressie als een speer gaan.

ik durf te stellen dat ik er een jaar over heb gedaan om leren wat voor mij werkt, uiteindelijk bleek het allemaal niet zo ingewikkeld en heb de afgelopen maanden meer progressie geboekt dan ooit te voren.

Comment

• Originally posted by Teddek View Post
                Been there, done that. je moet leren wat kwa voedingen en kracht schema voor jou werkt en daarna zal je progressie als een speer gaan.

ik durf te stellen dat ik er een jaar over heb gedaan om leren wat voor mij werkt, uiteindelijk bleek het allemaal niet zo ingewikkeld en heb de afgelopen maanden meer progressie geboekt dan ooit te voren.
                Klinkt zo simpel maar iets vinden dat goed werkt blijft een hele opgave voor mij. Merk wel dat mijn bench is afgezwakt ipv aangesterkt door dit schema dus erg teleurstellend.

squat (zaten misschien wel meer reps in maar had nog spierpijn van de HIIT van gister met name in mijn kuiten )
                3x90
                2x95
                2x95
                2x95

bp (merkte echt dat ik minder kracht had terwijl ik met sl 5x5x60 deed)
                3x5x55

deadlift (niks bij toe te voegen makkelijk)
                8x80
                8x80
                8x80

En nog wat extra oefeningen gedaan uit verveling, nee ik heb me niet volledig aan het schema gehouden. Kwam dit stukje ook tegen.

The last four weeks of the program can be modified. The idea is to peak for strength here; it is not necessary to
                follow the exact parameters of the peaking phase. Lifters I have talked to have informed me that the last four
                weeks can be quite awkward, and that an alternate form of peaking may be in order. But the conditioning phase
                (weeks 1-4) is where the strength is generated due to the incredible volume of training.
                Heb het dus ook wat aangepast gezien de trainingen gewoon veelste makkelijk gaan en ik niet het gevoel heb dat ik sterker word of er iets mee opschiet. Een kwartiertje trainen is niet waarvoor ik naar de gym ga, t liefsts knal ik gewoon totdat al m'n spieren gesloopt zijn door m'n workout.

Comment

• Hé Tails, ik lees dat je af en toe wat HIIT doet. Mag ik weten wat je precies doet?

Hoe vaak HIIT je?
                  Wat je doet: rennen, fietsen, etc...
                  Heb je een tool om je progressie te controleren? (GPS horloge, of een app op je smartphone).
                  Kun je een grafiekje laten zien? (zoals bijvoorbeeld post #81 uit mijn log)

HIIT kan aardig uitputtend werken.
                  2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
                  14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
                  25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5

Comment

• Saaie trainingen joh :$
                    If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

• Daar ben ik het ten dele mee eens, maar ik ben gewoon benieuwd naar zijn conditie.
                      2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
                      14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
                      25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5

Comment

• Originally posted by Pascal Jongejan View Post
                        Hé Tails, ik lees dat je af en toe wat HIIT doet. Mag ik weten wat je precies doet?

Hoe vaak HIIT je?
                        Wat je doet: rennen, fietsen, etc...
                        Heb je een tool om je progressie te controleren? (GPS horloge, of een app op je smartphone).
                        Kun je een grafiekje laten zien? (zoals bijvoorbeeld post #81 uit mijn log)

HIIT kan aardig uitputtend werken.
                        Meet het met een stopwatch, heb geen verstand van apps probeer dat nog even uit te vogelen . Ik ga 2/3x p/w HIIT doen en dan rennen. Buiten dat om is mijn conditie ook niet heel indrukwekkend zou die liever niet willen posten , heb al ruim een jaar minstens geen cardio gedaan.

Comment

• Tails waarom in godsnaam cutten?cardio? Ik kan me je hele lichaam niet zo voor de geest haklen maar waarom al dat gecut hier, kweek nou gewoon massa zonder teveel vetr aan te komen..en ga over 20 kilo aan cutten denken.

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                            Tails waarom in godsnaam cutten?cardio? Ik kan me je hele lichaam niet zo voor de geest haklen maar waarom al dat gecut hier, kweek nou gewoon massa zonder teveel vetr aan te komen..en ga over 20 kilo aan cutten denken.
                            Ik help hem met een nieuw schema, het gaat allemaal goedkomen!
                            SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                              Tails waarom in godsnaam cutten?cardio? Ik kan me je hele lichaam niet zo voor de geest haklen maar waarom al dat gecut hier, kweek nou gewoon massa zonder teveel vetr aan te komen..en ga over 20 kilo aan cutten denken.
                              Mijn conditie is waardeloos en ik ben eenmaal iemand die schematjes afmaakt ook al vind ik ze niet prettig. Als ik ergens half inzit heeft het weinig zin om nog te stoppen en gezien het nog maar 3 weekjes is maakt het niet enorm veel uit. Hierna ga ik weer vol aan de bulkmodus maar ik geef je gelijk. Achteraf vind ik het ook te vroeg om aan iets dergelijks te beginnen.

Het is geen zware cut met enorm lage kcal maar wel iets dat energie vergt en waarbij ik toch merk dat ik wat kracht verlies. Ben niet van plan hierna nog dit jaar en misschien ook zelfs volgend jaar aan een cut te beginnen.

Originally posted by jobr View Post
                              Ik help hem met een nieuw schema, het gaat allemaal goedkomen!
                              Komt helemaal goed thx.

Vanavond trouwens in 18min35 3,8km gelopen om mensen die het interesseren toch een indicatie te geven van hoe belabberd mijn conditie eraan toe is.
                              Last edited by Tails; 12-05-2013, 22:09.

Comment

• bitch please, 37 minuten 4,9km checking in.
                                "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X